Annonser från BloggPartner

Happy Halloween

Hej alla läsare!♥
 

Happy Halloween! 

 
Jag hoppas att ni alla får en bra dag. Jag har lekt lite med pumpan som jag köpte igår (ser ni vad det är för motiv?), men den är inte helt färdig. Jag håller även på att göra pumpkinpie (för första gången i mitt liv) om ungefär 20 minuter får jag se om det blev bra eller inte. Jag kommer även gå ut och filma en del idag, mest filma stämningen och atmosfären och pumpor idag. Sen ska jag åka till Angelica och Jacob för att se Human Centipede 2 och någon mer skräckfilm hoppas jag! Det är så synd att Halloween inte firas lika mycket här i Sverige som i USA, där är det galet idag! Vill se folk utklädda och barn som går och trick r treat. 
 
 

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Lina

Fasiken! Jag skulle ju ha köpt mig en pumpa och försökt skapa mig ett Alien ägg... Jaja, det få bli nästa år det.

Svar: Ja det låter coolt, du får göra det nästa år ;)
Placebohoe

2012-10-31 @ 18:06:17
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: Sami

Hej
Jag håller med, det är synd att Svenskarna inte tar halloween lika seriöst som staten. Vilka filmer blev det?

Svar: Det blev The Loved Ones, Human Centipede 2 & Children of the corn :)
Placebohoe

2012-11-01 @ 07:16:15
URL: http://www.ihyttan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0