Annonser från BloggPartner

Filmer som förgyllde mig i åldern 10 - 13

Hej alla läsare!♥
 

Filmer är bland det bästa som finns! 

 
Ni som känner mig och som har läst min blogg ett tag, vet att jag gick igenom en svår period då jag var 10. Jag hade precis förlorat min pappa och behövde komma bort från allt, då blev filmerna min räddning. Dessa filmer är extra-speciella för mig.
 
 
Miko Hughes i Pet Sematary.
 
Scream 1, 2 & 3, Jag vet vad du gjorde förra sommaren & Jag vet fortfarande vad du gjorde förra sommaren, Nightmare Before Christmas, Texas Chainsaw Massacre 1974, Halloween (alla filmerna), Demon Knight, Fredagen den 13:e (alla filmerna), A Nightmare on Elm Street (alla filmerna), Fright night 1985, Pet Sematary, Beetlejuice, Koziolek Matolek. 
 
 
Stephen Geoffreys i Fright Night 1985.
 
Jag är glad över att jag hade någonstans att fly och något som distraherade mig en del från smärtan. Jag var ganska ensam under denna period då jag ofta valde att vara hemma och kolla på film i min trygga lilla värld och det ångrar jag inte. 
 
Jag tycker även att ni bör följa min mamma på twitter, @alicehenriksson hon skriver en del galna grejer, värt att följa! 

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Lina

Det är nog så, att man tar till filmer för att fly från vardagen.

Svar: Ja :)
Placebohoe

2012-10-23 @ 14:28:37
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0