Annonser från BloggPartner

Club Dread

Hej alla läsare ♥
 

''Storyn är ganska enkel och är ganska typisk för denna subgenre, men jag hade det roligt ändå.''

 Club Dread: En seriemördare hindrar det roliga på Club Dread, en ö för par som möter andra par, och det är de anställda som måste stoppa våldet, eller i alla fall gömma undan det.
 
 
Gillar man skräckkomedier tycker jag att man absolut ska kolla in Club Dread. Filmen utger sig inte för att vara seriös och det är så man bör se den, med ganska oseriösa ögon för annars riskerar man att bli besviken. Den är riktigt rolig och underhållande på en del ställen. Storyn är ganska enkel och är ganska typisk för denna subgenre, men jag hade det roligt ändå. Karaktärerna är inte särskilt utvecklade eller djupa men det passade bra till denna film. Jag såg denna som liten och såg om den ganska nyligen, så en del nostalgipoäng får den och jag gillade den vid omtitten, en stark trea är den värd. Gillar man roliga skräckkomedier där man inte behöver tänka så mycket så se Club Dread.
 
 
 

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0