Annonser från BloggPartner

Bild från Polen

Hej alla läsare!♥
 

Jag och Dagmara!

 
 
Jag tog inte med mig min kamera till Polen, därför blev det inte så många foton därifrån, men min mamma hade med sig sin ipad, så några stycken blev det ändå. Det var en rolig resa, men jag saknade min klubb och träning väldigt mycket. Jag behöver träna så mycket som möjligt nu innan tävlingen i Paris den 10 november. Idag ska jag träna MMA på min klubb, imorgon blir det boxning och på lördag MMA-träning igen. Nästa termin ska jag definitivt träna två stilar för jag behöver träna mer, vill helst träna 6 dagar i veckan, nu tränar jag 4. Vet fortfarande inte om jag ska träna MMA och boxning eller MMA och BJJ. 
 
 
Jag och min kusin Dagmara. 

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0