Annonser från BloggPartner

The Last Song

Hej alla läsare!♥
 

''Jag har redan glömt stora delar av filmen, vilket inte är ett bra tecken.''

 
The Last Song: Sjuttonåriga Veronica "Ronnie" Millers liv vändes upp och ned när hennes föräldrar skilde sig och hennes pappa flyttade från New York City till Tybee Island, Georgia. Tre år senare är hon arg och fjärmar sig från sina föräldrar. Ronnies far, en före detta konsertpianist och lärare, lever ett lugnt liv i badorten, helt uppslukad av att skapa ett verk för en lokal kyrkoförsamling. Filmen är baserad på en roman av Nicholas Sparks.
 
 
Väldigt tråkig och förutsägbar film. Kemin mellan huvudkaraktärerna fanns inte och deras relation kändes mest påtvingad, än något som bara blommade fram naturligt. Miley Cyrus var faktiskt okej i sin roll, bättre än jag trodde att hon skulle vara, men handlingen var ganska tråkig och det fanns ingenting som stack ut. Jag har redan glömt stora delar av filmen, vilket inte är ett bra tecken. Det kommer nog dröja ett långt tag innan jag ser en till film med Cyrus, då hon verkar vara med i liknande filmer. 
 
 
 

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0