Annonser från BloggPartner

Paris NAGA-tournament

Hej alla läsare!♥
 

Jag har varit i Paris 8/11 - 12/11 för att tävla i NAGA-turneringen.

 
Paris var väldigt fint och jag åker gärna dit igen, men jag kan börja med att berätta lite om tävlingen. Jag, Lovisa, Helen och Gabriella från min klubb tävlade, vi vägde in oss dagen innan. Klockan 9.30 i lördags var vi på plats för att tävla. Jag fick två silvermedaljer, Helen tog ett guld och ett brons, Gabriella tog ett guld och ett silver och Lovisa fick ett silver. Det var otroligt kul och jag kommer ställa upp i minst 5-6 stora SW-tävlingar under 2013, helst utomlands. 
 
 
Jag med två silvermedaljer.
 
 
Efter första matchen.
 
 
 
 
 

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Sami

Grattis!!! Vad duktig du är

Svar: Tack :)
Placebohoe

2012-11-14 @ 13:02:05
URL: http://www.enkillemedkamera.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0