Annonser från BloggPartner

Carved 2

Hej alla läsare!♥
 

''Jag har redan glömt bort en del av filmen så för mig är den inte minnesvärd.''


Carved 2: Asuka är vacker och populär tills hennes systers ex häller frätande syra över hennes ansikte. Skadorna på ansiktet tvingar henne att bära en mask som täcker hennes mun. Snart så börjar personer Asuka känner hittas mördade och det verkar vara kopplat till hennes syner med en kvinna som har en likadan mask som henne.
 
 
Efter att ha sett första filmen hade jag inte mycket hopp för uppföljaren och jag hade rätt. Den är väldigt långtråkig och inte alls särskilt spännande. Jag har redan glömt bort en del av filmen så för mig är den inte minnesvärd. Vissa blodiga scener var okej och det räddar den från en etta, men stämningen var inte läskig eller spännande alls. Det är väldigt synd då man har haft en intressant grundstory att jobba med, jag hoppas på att få se några bra skräckfilmer som är baserade på denna Urban Legend. Filmerna är även kända under namnet A Slit-Mouthed Woman 1 & 2. 
 
 
 

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0