Annonser från BloggPartner

Bloody Reunion

Hej alla läsare!♥
 

 ''Stämningen blev bättre och mörkare ju längre in i filmen man kom.'' 

 
Bloody Reunion: Ms. Park är väldigt sjuk och blir omhändertagen i hemmet av Mi-ja, en gammal elev. För att glädja henne bjuder Mi-ja in de gamla klasskamrater hon kan få tag på, men alla har de något otalt med sin gamla lärare. En efter en börjar de bli mördade.
 
 
Jag hade länge velat se Bloody Reunion innan jag äntligen såg den igår, jag hade läst väldigt mycket om den i Rue Morgue tidningar. Handlingen är väldigt intressant och den håller igång intresset genom hela filmen. Det finns en hel del blod och kreativa mordscener. Stämningen blev bättre och mörkare ju längre in i filmen man kom. Den första halvan av filmen var lite svagare, medan filmen började verkligen komma igång. Någonting fattades för att den skulle få en fyra, men det kan ändras efter att ha sett den igen. 
 
 
Jag hoppas verkligen hitta denna på dvd eller blu-ray under Sci-fi mässan 1-2 december i Stockholm.
 

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Ella

Vill se den här

Svar: Gör det!
Placebohoe

2012-11-22 @ 17:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0