Annonser från BloggPartner

La Belle et la bete 1946

Hej alla läsare!♥

''Trots att sminket har utvecklats idag tycker jag att looken på The Beast ser väldigt bra ut i filmen.''


La Belle et la bete (Beauty and the Beast):
En fattig köpman går vilse i en skog och hittar ett slott som bebos av ett odjur. Odjuret låter köpmannen återvända till sitt under förutsättningen att en av hans döttrar ska ersätta honom. Belle blir den dotter som får ta faderns plats och hon upptäcker snart att odjuret inte är lika fruktansvärd som han verkar.

Den här filmen är otroligt vacker och innehåller många snygga scener och små detaljer. En utav de snyggaste scenerna är när Belle springer igenom en korridor i slow-motion och på väggarna finns ljusstakar som hålls utav händer.

Känslorna från alla karaktärerna kommer fram otroligt mycket i den här filmen och filmen är otroligt nära en femma. Jag måste se den igen snart för jag drogs in i filmen och kände både medlidande för Belle och The Beast. Trots att sminket har utvecklats idag tycker jag att looken på The Beast ser väldigt bra ut i filmen.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , , ,

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0