Annonser från BloggPartner

Mamma och special effekter

Hej alla läsare!♥

Min mamma har ett certifikat i special effekter och kommer att få jobba med många grymma gory-effekter i mina kommande kortfilmer.

Mina två första kortfilmer som jag har spelat in den här månaden är inte alls blodiga, men de är fortfarande ganska mörka, därför vill jag att nästa kortfilm som jag spelar in ska bli mer blodig. Inom en vecka kommer jag att lägga upp min senaste kortfilm Anya på youtube och ni kommer att kunna se hela filmen.
Min kusin Dagmara fick stå som modell på kursen som mamma gick på.

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: ihyttan (ipadblogg)

Häftigt och snyggt :)

2012-05-31 @ 22:04:08
URL: http://www.ihyttan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0