Annonser från BloggPartner

Viktnedgång, SGL & Kocha Cie?

Hej alla läsare!♥
Att ladda upp bilder funkar inte alls bra för mig just nu, har ju mycket att visa, men det tar 1 timme att ladda upp en bild. Det är därför jag inte bloggar så ofta, för jag gillar inte att blogga utan bilder och jag får mer inspiration när jag kan lägga upp bilder. Följ mig gärna på twitter där jag uppdaterar väldigt mycket mer, bara att söka på Placebohoe.
Resten av min vecka kommer bestå av detta:
Torsdag: Bada med mamma på Husbybadet, äta, sen träna MMA & SW, efter det åker jag hem till Tomas.
Fredag: Vila med Tomas.
Lördag: Gå ner i vikt inför SGL-tävlingen. (Denna dag kommer bli hemsk)
Söndag: SGL-tävling (Submission/wrestling tävling) i Tyresö.
Dagmara under inspelningen till ''Does he love you?'' Hoppas att ni alla är peppade på att se den! Kan tyvärr inte visa den ännu pga festivaler, men var med i min tävling där ni kan vinna filmen!

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag laddar upp mina bilder på Photobucket istället. och har bara de bilderna som jag använder ofta i blogg.se bildarkiv. Funkar bra fast det kan göra att min blogg tar tid att ladda ibland.

2012-05-24 @ 08:43:43
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0