Annonser från BloggPartner

Ute i solen

Hej alla läsare!♥

Riktigt fint väder idag!

Idag är första gången sedan förra sommaren jag har gått utomhus utan strumpbyxor och det kändes jätteskönt. Nu ska jag snart gå och träna MMA och S/W. Imorgon ska jag bada med mamma i Husbybadet, sedan ska jag hem till Tomas. Vi ska träna stående sparring med mitsar och sedan ska vi ta det lugnt, titta på Ultimate Fighter 15 på tv. På lördag blir det MMA-träning och efter det kommer bli kul. På natten ska jag titta på UFC: Diaz vs Miller och på söndagen blir det att skriva väldigt mycket.

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Anna T

Hur var avengers :D?

2012-05-03 @ 20:20:08
URL: http://annatjernstroms.blogg.se/
Postat av: Candy

Är du tokig, kvinna? :O fett kallt idag ju1 Kunde inte ens vara utan strumpbyxor igår när det var 18 grader i skuggan, haha. :P



Skönt med sol dock. ^^ hoppas det blir varmare snart bara! Då ska vi hänga i parker. :D

2012-05-03 @ 21:32:33
URL: http://sugarhearted.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0