Annonser från BloggPartner

Sista skoldagen

Hej alla läsare!♥

Idag var sista skoldagen, vilket var oerhört tråkigt.

Att börja på Manuspiloterna har varit bland det bästa jag har gjort i mitt liv och det är väldigt tråkigt att utbildningen bara är i ett år, hade gärna gått där i 1,2 eller 3 år till! Underbar kurs och underbara vänner som jag verkligen hoppas att jag kommer hålla kontakten med och träffa. Jag kommer aldrig glömma denna fina tid med er!

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Anna T

HAHAHAHA bilden på mig xD!!!

Detsamma <3 hoppas verkligen vi håller kontakt så man får se din film också ^^



2012-05-28 @ 20:52:09
URL: http://annatjernstroms.blogg.se/
Postat av: Candy

Åh, förstår att det känns lite vemodigt. Men förhoppningsvis håller ni kontakten och så finns det säkert fler manusutbildningar du kan komma in på. :)



Är för övrigt stolt över dig som klarat det här skolåret! Inte för att jag inte trodde att du skulle göra det, men bra jobbat anyways!



<3

2012-05-28 @ 22:51:23
URL: http://sugarhearted.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0