Annonser från BloggPartner

Rabies

Hej alla läsare!♥

''Man får inte vet någonting viktigt om någon och filmen verkar inte handla om någonting egentligen.''



Rabies: Ett ungt par har rymt ut i skogen. Kvinnan fastnar i en djurfälla och mannen försöker förgäves få loss henne. Samtidigt är fyra ungdomar på väg till en tennismatch men kör vilse i skogen. Ute i skogen härjar en mystisk man i overall och ett par skogsvaktare. Snart skall deras vägar mötas och det kommer bli blodigt.
Jag hade hört mycket bra saker om denna film, men nu när jag har sett filmen tänker jag bara på hur dåligt manuset är. Man får inte vet någonting viktigt om någon och filmen verkar inte handla om någonting egentligen. Det kändes mest som att filmteamet åkte till en skog och tänkte jaha vad kan vi göra här?, tänkte ut någonting och började filma. Den var varken spännande eller nyskapande. Det fanns snygga vinklar och scener på vissa ställen och filmen hade verkligen potential att bli bra då man blir inslängd i faran på en gång. Huvudkonflikten som presenteras i början utav filmen blir inte löst och man får knappt reda på någonting alls mer om den, vilket kändes riktigt tråkigt och dåligt.
Lovande film med lovande miljöer som föll platt på grund utav ett dåligt manus.

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Candy

Jag vet vad den handlar om! Manlige Mannen och Sexiga Stumpan. ;)

2012-05-28 @ 13:10:58
URL: http://sugarhearted.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0