Annonser från BloggPartner

Man on a ledge

Hej alla läsare!♥

''Jag gillade idén, men, jag tycker att dem avslöjade för mycket lite för snabbt''



Man on a ledge: Nick Cassidy var en ärlig polis. Nu sitter han i fängelse, dömd för ett brott han inte begått. I desperation tar han första möjligheten han ser att fly, och några timmar senare står han nyrakad i en dyr kostym på utsidan av en hög byggnad i New York...
Den började väldigt spännande då han ställde sig på räcket och man inte alls förstod varför. Jag gillade idén, men, jag tycker att dem avslöjade för mycket lite för snabbt och gav för mycket hintar till vissa saker. Jag hade knäckt massor med saker redan efter halva filmen och då blev den inte alls lika intressant. Slutet blev också ganska uppenbart då man förstod vissa saker. Jag tycker att både Sam Worthington och Elizabeth Banks spelade sina roller bra och trovärdigt. Den får en trea för den spännande uppbyggnaden och för att filmen trots allt känns ganska fräsch.
Sam Worthington, ska han hoppa eller inte?

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Henrik_

Håller helt med att dom avslöjade för mycket för snabbt, det dom borde gjort var att dölja allting tills det brakade lös uppe hos honom, och sedan göra lite "flashbacks" eller vad man ska kalla det för på vad som har försigått på andra sidan gatan.

2012-05-29 @ 23:34:55
Postat av: placebohoe - FILM & MMA-blogg

Henrik_ : Ja precis! Jag blev sjuk i helgen och kunde inte tävla tyvärr :(

2012-05-29 @ 23:40:59
URL: http://placebohoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0