Annonser från BloggPartner

Tjejträningen

Hej alla läsare!

Jag tränar tjejpass (thaiboxning) två gånger i veckan, på onsdagar och söndagar

.

Passen är väldigt roliga och Jill är en bra tränare. I söndags kom det dit en del nya tjejer och vi blev uppdelade i två grupper, de som aldrig hade boxats förut och de som har boxats en del. De nya tjejerna fick träna på grunderna, medan vi fick träna kombinationer och mycket höft. Jag tycker att det gick ganska bra och de sista 20 minuterna var det dags för fys med medicinbollar. Förut hatade jag fysövningar och att gymma, men nu så pushar jag mig själv och gillar faktiskt fysen, visst det är jobbigt, men det är jobbigt på ett bra sätt. Förut var jag ganska lat och orkade inte göra övningar ordentligt, men nu försöker jag alltid göra mitt bästa även om jag är helt slut intalar jag mig själv att jag orkar och kan klara av att göra lite till. Det är trots allt hjärnan som bestämmer om man tänker jag orkar inte mer, då kommer kroppen följa den tanken, men om man tänker okej jag orkar, jag ska pusha mig lite mer så kommer även kroppen att orka.



Kom ihåg att alla tjejer är varmt välkomna till våra tjejpass! Priser och tider står på hemsidan och i förra inlägget som jag skrev om tjejträningen.
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , ,

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Candy

Snygg bild på dig. ^^

2012-03-13 @ 14:19:59
URL: http://sugarhearted.wordpress.com
Postat av: Sami

Vad duktig du är :)

2012-03-13 @ 20:04:45
URL: http://www.ihyttan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0