Annonser från BloggPartner

This Means War

Hej alla läsare!

''Jag gillade slutet och hur dem hade löst vissa problem fotomässigt istället för med dialog.''


This Means War: Två CIA-agenter som länge har jobbat tillsammans och är bästa vänner startar ett episkt krig mot varandra efter att de båda förälskar sig i samma kvinna. Ingen backar undan, låt bäste man vinna!

Jag såg denna på bio med mamma och vi skrattade väldigt ofta. Det är sällan jag skrattar såhär mycket åt en film, men situationerna och karaktärerna var riktigt roliga, samtidigt som den hade lite djup. Karaktärsbristerna kom fram väldigt tydligt och den hade sina allvarliga moment bland all komedi och action.

Jag tycker att det var en bra blandning och balans mellan allting vilket gjorde detta till en bra film. Jag gillade slutet och hur dem hade löst vissa problem fotomässigt istället för med dialog. Denna rekommenderar jag ifall ni vill gå på bio.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , , ,

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Lina

Vad kul att någon tycker om denna filmen. Jag har visserligen inte sett den än men jag tycker den verkar bra.

2012-03-20 @ 22:13:14
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0