Annonser från BloggPartner

Filmfrågor

Hej alla läsare!♥

Hur ofta ser du på film? Vilken är din favoritfilm och vilka filmer längtar du mest efter att få se i år?


Dags att svara på läsarfrågor. Jag tycker att det är väldigt roligt att få frågor och att en del utav er är nyfikna på vad jag har att säga.
SV: Jag försöker att se minst 2 om dagen, om jag har riktigt fullt upp så blir det bara 1 om dagen och så försöker jag klämma in några kortfilmer också.
SV: Min favoritfilm är Suspiria och den har varit min favoritfilm ända sedan jag såg den förs första gången då jag var 16 år.
SV: Jag längtar efter att få se Takashi Miikes Lesson of the evil då han kommer gå tillbaka till extreme violence. Andra filmer jag vill se detta år är ny Batman-filmen, Wrath of the Titans, Intruders, ATM, The Avengers, The Dictator, Dark Shadows, Battleship, Piranha 3DD, Taken 2, Frankenweenie, Paranormal activity 4, The Hobbit och säkert många fler som kommer tillkomma.

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Emilia

"Ny Batman-filmen" = The Dark Knight Rises. Batman nörd

2012-03-31 @ 23:07:24
URL: http://trustingeternity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0