Annonser från BloggPartner

Rabid dogs aka Kidnapped

Hej alla läsare!♥

''Jag tyckte inte alls att den var särskilt rå, trodde att jag skulle få se något mycket värre.''



Rabid dogs: Tre män flyr från ett rån med polisen hack i häl. De överger sin flyktbil och tar ett par och deras sjuka unge i en annan bil som gisslan. Rånarna förnedrar sina offer både fysiskt och psykiskt. Klaustrofobisk och bitvis rå film med ett intressant slut.


Börjar spännande och bra, gillar framförallt musiken som spelas medan texterna flyter förbi, som verkligen sätter tonen för filmen. Den börjar lite blodigt och alla karaktärer är inne i special world ganska snabbt då de kidnappar ett par och alla åker iväg i en bil. Bildelen är väldigt lång, nästan lite för lång och dialogen i bilen är inte alltid så intressant och på vissa ställen tappar den spänningen.  Jag gillade definitivt det oväntade slutet och filmen är snygg på ganska många ställen speciellt på fältet. Jag tyckte inte alls att den var särskilt rå, trodde att jag skulle få se något mycket värre.
Rabid dogs - inte lika rå som man har hört att den ska vara.

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: kicki

Vad kul att du skaffat twitter :) Kanske vi kan följa varandras :)



Hur går det med samlandet av filmerna då? :) Hur många är du uppe i ?

2012-06-02 @ 14:10:48
URL: http://loeria.devote.se/
Postat av: kicki

Jag heter Bumsan83 där, följer du mig så följer jag dig ;D



Wow,vad mycket! Hur har du plats för alla?



Själv har jag väl 6-7st till 500 :) Och nu börjar det bli lite ont om plats i hyllorna

2012-06-03 @ 09:03:58
URL: http://loeria.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0