Annonser från BloggPartner

Nattmänniska

Hej alla läsare!♥
 

''Träningen gick bra och imorgon ska jag träna MMA och SW.'' 

 
Jag är en nattmänniska och har svårt att sova på nätterna, vilket leder till att det är väldigt jobbigt att gå upp tidigt på morgonen. Nu sitter jag här ännu en natt, kollar på Flags of our fathers och sen WEC, World extreme cagefighting och hoppas på att bli trött. Jag kan sitta uppe hela nätterna och kolla på film och MMa-galor, men nu när jag ska jobba kommer jag tyvärr inte kunna göra det. Idag åkte jag från Tomas till min SW-träning på Nexus. Träningen gick bra och imorgon ska jag träna MMA och SW. På fredag ska jag bara ta det lungt och fira midsommar med mamma, så det blir bara vi två. Vi ska äta god mat, kolla på film och sen på natten ska jag titta på en UFC-gala. Jag har även massor med skådespelaransökningar att gå igenom, vilket kommer bli väldigt kul. 
 
Vad är era planer inför midsommar?
 

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Stamp-E

ja det där med nätterna är trixigt.... men fimpa tvn från sovrummet så ska du se att du kommer att lyckas vända på det... det låter kanske galet, men trust me, i längden kommer du att bli tacksam för det....

midsommar blir det mat o chill med nära o kära...

glad midsommar på dig

Svar: None
Placebohoe

2012-06-21 @ 07:35:54
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0