Annonser från BloggPartner

Jägarna

Hej alla läsare!♥
 

''Framförallt saknade jag känslan av spänning''

 
Jägarna: Erik har arbetat som polis i Stockholm i många år. Efter ett skottdrama bestämmer han sig för att flytta hem till sin bror Leif och han söker därför en tjänst som polis i Norrland, där han är uppvuxen. Väl hemkommen hyllas Erik som hjälte av sina gamla vänner. Men mycket har hänt under de år Erik varit borta. Eriks hårda polisattityd passar inte in i ett samhälle som till viss del styrs av oskriva lagar. När Erik börjar nysta i en jakthärva, som visar sig involvera flera av hans gamla vänner, sätts okontrollerade och brutala krafter snabbt igång. Erik som nyss var allas hjälte har nu blivit allas fiende och plötsligt har det norrländska samhället blivit en farlig plats för Erik att vistas i...
 
 
 
 
Filmen började ganska ointressant och jag drogs inte in i den för att karaktärerna inte drog in mig på något sätt. Den fortsatta vara ganska tråkig, men då och då hände det en del spännande saker. Framförallt saknade jag känslan av spänning, speciellt de sista 25 minuterna, de hade kunnats göra mycket mer spännande. Jag har redan börjat glömma bort den efter att ha sett den för bara några timmar sedan och den får mig inte att vilja se Jägarna 2, men många säger att den är bättre än första, vilket jag verkligen får hoppas att den är!
 

 
 
 
 
 

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0