Annonser från BloggPartner

Film Film Film, Tomas, vänner & shootfighting!

Hej alla läsare!♥

Jag har hunnit med väldigt mycket den här veckan.

I onsdags spelade jag in min kortfilm Anya och i torsdags klippte jag klart den så att ni kunde se den på fredagen. På fredagkväll var jag på studentmottagning där jag åt väldigt god mat och när jag kom hem skrev jag en del och kollade på filmer. Igår var jag och Tomas på min MMA-klubb och kollade på shootfightingmatcher där flera utav våra egna sthlm shoot fighters vann. På kvällen åkte jag till Angelica och Jacob, vi spelade settlers, besvarade frågor på datorn och kollade på ett avsnitt av biggest loser season 13. Idag ska jag skriva massor, åka till pappas grav och sen kolla på mycket filmer. Ska nog även fota lite och fixa i mitt filmrum. Känns väldigt skönt med sommarlov! Jag längtar tills den kommande veckan.
Jag är glad efter en inspelning.
Mamma var också glad.

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0