Annonser från BloggPartner

Damage

Hej alla läsare!♥

''Jeremy Irons och Juliette Binoche gör riktigt bra rollprestationer.''


Damage: Begär handlar om en medelålders brittisk politiker som riskerar sin karriär och sitt äktenskap med att inleda ett förhållande med sin sons flickvän.
Jeremy Irons och Juliette Binoche gör riktigt bra rollprestationer. Jag tycker att kemin mellan de två karaktärerna funkar och jag känner deras längtan till varandra. Första halvan utav filmen är väldigt spännande, men sen händer något i mitten som gör att den blir lite tråkig och det fick mig att tappa fokus en del. Den tar igen sig i slutet med att överraska mig totalt, vilket fick mig intresserad igen. Det som även gjorde att filmen inte får mer än en trea är att jag aldrig riktigt kände att oj snart kommer någon komma på dem pressen, utan den känslan kom väldigt sent in i filmen.

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0