Annonser från BloggPartner

The Dark Knight Rises

Hej alla läsare!♥
 

''Dark Knight är snäppet bättre, då jag tycker att Jokern är en mer intressant karaktär än Bane''

Handling: Åtta år efter händelserna i The Dark Knight äntrar terrorledaren Bane Gotham City. När polisstyrkan står maktlös tvingas pensionerade Batman att återvända för att återigen rädda staden.
 

 
Jag har varit ett stort Tom Hardy-fan redan innan jag såg denna film, men efter att ha sett filmen är jag ett ännu större Tom Hardy-fan. Han gör rollen som Bane helt perfekt. Jag hade väldigt stora förväntningar inför denna film, då jag älskar Dark Knight och jag blev vädigt nöjd. Dark Knight är snäppet bättre, då jag tycker att Jokern är en mer intressant karaktär en Bane, fast jag tycker ändå att filmen gjorde ett bra jobb med Bane. Jag trodde heller inte att den skulle sluta riktigt så som den gjorde, vilket bara var bra då jag var inställd på att jag visste precis hur det skulle sluta. På ett sätt känns slutet bra, men på ett annat sätt känns den inte så bra som den skulle ha kunnat vara, jag tror att jag måste smälta filmen lite längre. 
 
 
Tom Hardy lyfter hela filmen. 
 

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0