Annonser från BloggPartner

The Amazing Spider-man

Hej alla läsare!♥
 

''Jag gillade denna mer än versionen med Tobey Maguire''

 
The Amazing Spider-Man: Peter Parker hittar en ledtråd som kan hjälpa honom att förstå varför hans föräldrar försvann när han var ung. Hans väg sätter honom på kollisionskurs med Dr Curt Connors, sin fars tidigare partner.
 
 
Jag är riktigt glad över att jag såg The Amazing Spider-man på bio i 3D, tycker att den passade riktigt bra i 3D. Jag gillade denna mer än versionen med Tobey Maguire, en stor anledning var att Emma Stone och Andrew Garfield passade bättre i sina roller. Manuset var ganska bra och den var väldigt underhållande och rolig, de lyckades pricka in skämten på rätt ställen. Alla kameraåkningar när spindelmannen svingar sig igenom staden var riktigt härliga och jag levde mig in i filmen. Förut har jag inte alls tyckt att Spider-man har varit någon intressant karaktär eller superhjälte, men efter att ha sett denna filmen vill jag se mer! 
 
 
Emma Stone och Andrew Garfield spelar sina roller riktigt bra.
 

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Emilia

Läst serietidningarna?

Svar: Ja en del.
Placebohoe

2012-07-04 @ 01:28:13
URL: http://Trustineternity.blogg.se
Postat av: Lina

Passa bra i 3D? Det fanns ju knappt inga 3D effekter att snacka om och den hade passat bättre i 2D om du frågar mig =)

Svar: Jag tyckte att filmen fick ett visst djup som man inte hade fått med 2D :)
Placebohoe

2012-07-04 @ 21:43:57
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: Lina

Jo, ett djup fick den men det var på tok för lite saker som flög rätt upp i ansiktet på en. Jag blev grymt besviken på 3D:en, men det blir jag iofs alltid. Denna gången var det bara värre än vanligt.

Svar: Jag tittar inte alltid på saker som flyger ut, utan jag tittar mer på djupet som ofta är det som lockar mig med 3D och på det planet gjorde den här filmen helt rätt, men visst hade den för få saker som flög ut det håller jag med om. :)
Placebohoe

2012-07-04 @ 23:49:20
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: Ricky

Är det ändå inte det som är (eller iaf en gång var) tanken med 3D, att det skulle "flyga" fram saker mot tittaren.
Det är därför jag har mycket svårt för dagens 3D-filmer som nu mera bara går ut på att skapa detta djup du talar om.
Vilken tyvärr, som sagt, inte är 3D för mig.

Måste hur som helst se filmen hur som helst.

Svar: Vissa gillar när saker flyger, vissa gillar andra saker med 3D, det är väl ganska individuellt :) Jag brukar ha problem med typ skräckfilmer i 3D för där flyger det saker och det känns så löjligt för att de inte har med det här djupet utan bara typ lite blod som sprutar och nått öga som kommer flygande, men vissa gillar det vilket är helt okej :)
Ja se filmen!
Placebohoe

2012-07-07 @ 09:28:18
URL: http://www.lolasbasement.blogg.se
Postat av: Linnea

Åh, jag vill också se den! Jag har bara hört bra saker om den! :)

Svar: se den ;)
Placebohoe

2012-07-09 @ 15:25:25
URL: http://watchandread.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0