Annonser från BloggPartner

Tenebre & Island of death

Hej alla läsare!♥
 

Beställde precis Tenebrae och Island of death på blu-ray.

 
Utgåvorna kommer från Arrow video och är grymt snygga, har en Battle Royale-utgåva därifrån. Jag har Tenebrae på dvd, men kunde inte motstå att köpa denna fina utgåva, speciellt då den kostar lite mer än 100 kronor bara. Tror tyvärr inte att jag hinner få dem innan jag åker till Polen om en vecka, vilket är synd. 
 
 

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Candy

Usch, porr. :( tänk på småbarnen som läser din blogg. :( typ jag. :(

Svar: Jag vet att du älskar det ;) Om du fick välja skulle varje inlägg i min blogg vara snuskigt, perverserat och porrigt ;)
Placebohoe

2012-07-22 @ 00:37:19
URL: http://sugarhearted.wordpress.com
Postat av: Candy

Om jag fick välja skulle du förvandlas till en jättebajs precis nu.

Svar: Då skulle jag ge dig en stor kram :D
Placebohoe

2012-07-22 @ 22:28:40
URL: http://sugarhearted.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0