Annonser från BloggPartner

Polen update

Hej alla läsare! Det är något fel med min blogg just nu, kan inte ladda upp bilder, eller ens sätta fet stil på texten, har varit så hela förmiddagen. Jag hoppas att det kommer att gå att ladda upp bilder ikväll. Jag har precis ätit middag, hemmalagad schnitzel med sallad. Jag ska snart åka till köptcentret Silesia, där jag ska shoppa mycket film, äta glass och kanske köpa något mer. Efteråt ska jag hem till Magda och Dagmara och vi kommer väl hitta på några galna saker att göra.... Annars har jag tittat mycket på OS och det har väl gått sådär för Polen, en silvermedalj har dem lyckats skrapa ihop änsålänge och några är även vidare till final inom vissa grenar. Jag har även tränat idag, har skuggboxats och fysat en del hemma hos mormor och morfar, så att jag fortfarande är i form när jag kommer tillbaka då höstterminen för MMA börjar igen. Jag ska även filma några scener med Dagmara till serien Smittsamt blod och filma inledningen till den. Jag har filmat en del till inledningen, men måste filma mycket mer så att jag har mycket att välja bland för att få den riktigt snygg. Glöm inte att kolla in in kategori projekt så ni kan läsa lite om serien, se bilder m.m. Nu ska jag fixa mig lite, men hoppas på att min blogg kommer fungera som vanligt ikväll.

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0