Annonser från BloggPartner

Inspiration

Hej alla läsare!♥
 

The Cabinet of Dr.Caligari, jag älskar den filmen. 

 
Såg den för första gången för flera år sen och jag är fortfarande lika kär i den nu som jag var då. En dröm är att kunna göra en stumfilm, jag har redan ett manus till den, så nästa projekt efter serien som ska spelas in imorgon kanske är stumfilmsprojektet?
 
 
Denna film får mig att må otroligt bra och tro på mina mål och drömmar.

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Misha

Caligari är lätt en film man ständigt återvänder till och inspireras av på olika nivåaer varje gång, oavsett om det är för film noir känsla eller surrealism!

2012-07-20 @ 10:57:45
URL: http://endlessnessego.blogspot.com
Postat av: Candy

Åh, det skulle vara sjukt kul att spela in en stumfilm! Kan jag få ha en roll då? Haha. ^^

Svar: Ja jag vill verkligen göra det! :) Självklart ;)
Placebohoe

2012-07-21 @ 11:13:13
URL: http://sugarhearted.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0