Annonser från BloggPartner

Torsdagens grapplingpass

Hej alla läsare!

Nu har jag precis kommit hem från två MMA-pass.


Det första var som vanligt med eliten då det är try-out vecka och där fick vi lära oss hur man är offensiv från en turtle-position, en nedtagning och sedan blev det sparring, vilket var väldigt roligt då jag aldrig gav upp utan försökte och försökte hela tiden trots att dem jag körde med var grymt mycket duktigare. Sedan körde jag mitt vanliga 301-501 pass där Nico var tränare och det blev en blandning, mellan stående brottning, stående slag och sparkar och sedan grappling. Det var två väldigt roliga pass och imorgon är det dags för mitt sista elit-pass, men inte för alltid hoppas jag?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Jonas

du skulle lätt kunna döda mig:P

2012-01-26 @ 23:58:42
URL: http://jonaslindh.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0