Annonser från BloggPartner

Mina favoritfighters del 1

Hej alla läsare!

Nu visar jag mina favoritfighters inom MMA.



Nr 1 är alltid Jason Mayhem Miller, en dröm är ju att få träffa honom och sparras med honom haha!



Nr 2. Gina Carano - min kvinnliga favorit. Jag hoppas verkligen att hon kommer tillbaka till MMA-världen.



Nr 3. Alexander Gustafsson - En UFC fighter från min klubb som alltid gör ett riktigt bra jobb och kommer nog kunna få fightas om en titel.




Nr 4. Chan Sung Jung - Har gjort den bästa submission i UFC någonsin enligt mig, en Twister.



Nr 5. Forrest Griffin - Riktigt bra och rolig fighter att titta på, var även min favorit i The Ultimate Fighter säsong 1.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Sami

Jag kan rekommendera denna film åt dig :)

http://www.dvd-bluray-reviews.com/big_images/blu-ray/UFC--Ultimate-100-Greatest-Fights--6pc---Blu-ray.jpg

2012-01-14 @ 18:42:34
URL: http://www.ihyttan.wordpress.com
Postat av: Anonym

Jag gillar också Gina :)

2012-01-16 @ 00:04:15
Postat av: Candy

Varför har dom inga kläder på sig?? Man ser ju raggarsträngen på ena snubben och på tjejen ser man ju nästan fitty och så dom stora silikonbollarna!Inte OK, jag fäller emotårar av frustration. :'(



Detta är ju inte första gången du har porr i bloggen, jag undrar när detta beteende ska upphöra? Tänk på dina yngre läsare, dom kanske tar efter och tror att det är okej med underkläder! skiter ner sig av skräck



Mvh,



Moraltanten

2012-01-20 @ 23:46:21
URL: http://sugarhearted.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0