Annonser från BloggPartner

Måndagens boxningsträning

Hej alla läsare!♥

Jag har precis kommit hem från min MMA-klubb.

Hela veckan är det try-outs till elitgruppen och det var väldigt många som dök upp idag för att pröva lyckan inklusive mig. Det är endast 5-6 platser, men jag blir inte ledsen om jag inte kommer med för jag vet vilken hård konkurrens det är, men det skulle vara otroligt kul att vara med i elitgruppen. Idag var det ett boxningspass med fokus på mycket teknik. Imorgon är det ett MMA-pass som står på schemat och efter den träningen sätter min vanliga träning med 301-gruppen igång. Jag tänker självklart göra mitt bästa och visa vad jag har lärt mig under mitt år på klubben. Mitt mål med min träning den här terminen är att bli så bra så att jag kan få köra min första shootfighting match. Jag hoppas att min mamma kan komma ner till klubben någon dag i veckan så att hon kan fota lite nya fina bilder från träningen.

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0