Annonser från BloggPartner

Mamma är galen i....

Hej alla läsare!

''Det verkar som att inte bara min mamma är galen i honom utan det pratas och skrivs flitigt om honom hela tiden.''


...Ryan Gosling. Därför var jag snäll och beställe 3 filmer med Ryan Goslings medverkan i åt henne igår, Dagboken, Half Nelson & Murder by numbers. Jag tänker även beställa Young Hercules till henne och hoppas på att det kommer göra henne glad. Det verkar som att inte bara min mamma är galen i honom utan det pratas och skrivs flitigt om honom hela tiden. Jag tycker att han är en riktigt duktig skådis och jag har några filmer med honom, men jag ska även beställa Drive, Crazy stupid love & Maktens män.



Vilken är enligt dig hans bästa film?
Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , ,

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Candy

Stay och Drive är de bästa med honom, tycker jag. :)

2012-01-27 @ 16:03:19
URL: http://sugarhearted.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0