Annonser från BloggPartner

Fråga vad du vill

Hej alla läsare!♥

Nu var det väldigt länge sedan jag svarade på frågor som mina läsare hade och känner att det är dags igen. Fråga precis vad ni vill.

Ni får några dagar på er och sedan får jag se ifall jag delar upp svaren i olika inlägg eller kör allihopa i samma, beror helt enkelt på hur många frågor jag får. Det gör inget om frågorna är känsliga, jag behöver ta mig igenom såna för att få ur mig känslor och känna mig lättare.

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Siri

Hur ofta köper du film? Var din pappa också filmälskare?

2012-02-21 @ 14:48:34
Postat av: Linda

Varför har du så få videobloggar? :( jag tycker att du borde göra fler och ofta! Jag är säker på att det inte bara är jag som tycker det! :)

2012-02-21 @ 15:18:44
Postat av: Henrik_

Mumma :)

2012-02-21 @ 18:15:21
Postat av: Monica

Hur ofta ser du på film? Vilken är din favoritfilm och vilka filmer längtar du mest efter att få se i år?

2012-02-23 @ 12:42:43
URL: http://h.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0