Annonser från BloggPartner

Alla hjärtans dag

Hej alla läsare!♥

Glad alla hjärtans dag!


Idag är det Alla hjärtans dag, jag brukar inte göra någon stor grej utav den dagen, man kan fika, gå på bio eller göra sådant som man normalt annars gör också, men jag ville ändå piffa upp bloggen med ett alla hjärtans dag inlägg. Tänk även på att visa kärlek till dina nära varje dag inte bara idag. Tänk på att ni inte bara behöver se på romantiska komedier på denna dag utan My bloody Valentine filmerna är också bra val!
Nu ska jag äta hemmabakade semlor med min mamma!

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Sami

Desamma

2012-02-14 @ 20:08:58
URL: http://www.ihyttan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0