Annonser från BloggPartner

Tävling Vinn Rovdyr/Död snö

Hej alla läsare!♥
 

Nu kan ni vinna Rovdyr/Död snö i samma dvd, så det är två filmer i en. 

 
Jag har fått tillbaka min Macdator, så nu ska det bli mer blogginlägg. Ni kan även gilla min filmsamling på facebook, sidan heter Sarah's collection, så in och gilla! 
 
 
*Kommentera jag är med
* Ni får gärna berätta om tävling på eran blogg, facebook osv, men det är inget måste.
* Fyll i eran blogg eller mejladress (man behöver inte ha en blogg)
*Tävlingen avslutas 20/12.
LYCKA TILL!

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Stamp-E

klart jag är med :)

2012-12-10 @ 08:54:10
URL: http://stamp-e.bloggplatsen.se
Postat av: Emma

Jag är med!

2012-12-18 @ 19:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0