Annonser från BloggPartner

Sinister

Hej alla läsare!♥
 

''Handlingen var oväntad och riktigt bra.''

 
Sinister: Hittade inspelningar hjälper en författare som skriver om verkliga brott att förstå hur och varför en familj mördades i det hus han flyttat in i. Men hans upptäckt gör att han och hans hela familj blir måltavlan för ett övernaturligt väsen.
 
 
Jag hade länge sett fram emot Sinister och såg den på bio för några veckor sedan. Den började riktigt bra och jag var redan fast och ville veta mer. Filmen blev obehagligare och obehagligare hela tiden och musiken var välvald. Musiken och en annan viss detalj var riktigt bra utförda. Handlingen var oväntad och riktigt bra. Lika bra som Insidious var den inte, men jag tycker att den sticker ut bland de nya skräckfilmerna som har kommit ut i år. Se Sinister och se den helst på bio! 
 
 

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag ger den 5/5, väldigt braa!

Svar: Ja den är bra :)
Placebohoe

2012-12-29 @ 10:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0