Annonser från BloggPartner

Silent Night

Hej alla läsare!♥
 

''Ganska blodig och jag gillade hur skoningslös tomten var.'' 

 
Silent Night: Polisen i en amerikansk stad letar efter en mordisk jultomte som dödar stadsborna en efter en på självaste Julafton.
 
 
Jag gillar hur den började, den satte en mörk och bra stämning. Ganska blodig och jag gillade hur skoningslös tomten var. Har ni inte hittat en julfilm att se denna jul, så rekommenderar jag att ni ser denna. Jag gillade utseendet på tomten och jag tycker att de flesta skådisarna gjorde ett bra jobb, det är även kul att se Malcolm McDowell i denna. Den hade kunnat vara bättre om den hade varit mer intensiv, mörkare och ännu mer våldsam, men en titt är den värd. De blodiga scenerna är riktigt bra, men de andra scenerna var mindre bra. 
 
 

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0