Annonser från BloggPartner

Zombiewalk Stockholm

Hej alla läsare!♥
 

IDAG ÄR DET ÄNTLIGEN ZOMBIEWALK I STOCKHOLM

 
Idag kommer det vara zombiewalk i Stockholm och jag kommer delta i den som en zombiestrippa. Kommer någon av er att gå med i walken eller att bara titta på kanske? Jag har varit zombiestrippa och MMA-zombie de gångerna jag har gått med i walken, men tycker ändå att zombiestrippan har varit mer speciell. Jag kommer gå upp ganska tidigt för att börja sminka mig och mamma kommer hjälpa mig med alla sår. Om ni kommer dit för att fota så hoppas jag att ni inte missar mig ;) Ska försöka hinna fota en bild på hur jag kommer se ut imorgon innan jag åker och hoppas på att hinna lägga in den på bloggen. Jag kommer gå tillsammans med Angelica och Marie.
 
 
 
 
 
 

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0