Annonser från BloggPartner

The Expendables II

Hej alla läsare!♥
 

''Storyn kunde ha tagit fler oväntade och mer överraskande moment, men humorn och underhållningen räddar filmen.''

 
The Expendables: Under vad som borde varit ett rutinuppdrag stöter Barney Ross och hans män på en en ovanligt hänsynslös fiende. En man som inte skyr några som helst medel för att lägga händerna på fem ton undangömt plutonium. The Expendables måste såväl stoppa honom från att orsaka kärnvapenkrig som att utkräva en högst personlig hämnd.
 
 
Jag gillade denna film mer än första filmen, mycket på grund av den speciella humorn och bättre actionscener. Tar man med Arnold och Chuck Norris i samma film, vet man att man har mycket material att jobba med. Storyn kunde ha tagit fler oväntade och mer överraskande moment, men humorn och underhållningen räddar filmen. Det här är en ganska ren actionfilm och då kan man förvänta sig mycket smällar, kulor och oneliners vilket Expendables II bjöd på. Kan man kanske förvänta sig en tredje film? Det vet jag inte, men jag skulle gärna vilja se den. 
 

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Henrik_

Terry Crews är för skön :D

Svar: Ja :D
Placebohoe

2012-08-24 @ 18:58:24
Postat av: Lina

Jag tycker också bättre om denna filmen än den första. Älskar hur de drev med sig själva och karaktärerna som gjorde dom kända.
Dock har jag någon form av skrivkramp och har inte fått ihop min recension på filmen ännu, och inte heller min recension på Grannpatrullen och Total Recall. Jag måste vara sjuk.

Svar: Har inte heller fått ihop min recension för Grannpatrullen, men den kommer. Ska se Total Recall nästa vecka :)
Placebohoe

2012-08-25 @ 18:27:40
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0