Annonser från BloggPartner

Mer info om dokumentären

Hej alla läsare!♥
 

Det går bra med filmproduktionerna

 
Jag har har filmat 3/4 av min dokumentär Dying Uncomfortably och är snart klar med den. En del bilder i filmen är starka och därför varnas känsliga tittare. För er som är intresserade av allt som har att göra med Polen har jag fotat otroligt mycket. 
 
 Annat som jag har hållit på med under 2012:
 
Kocha Cie? Min första polska kortfilm som jag inte har hunnit visa ännu. Men min kusin Dagmara och min mamma medverkade i den. Den handlar om dessa två karaktärer som sitter på förhör. 
 
Anya - Den har nog de flesta av er sett, om ni inte har sett den finns den på höger spalt, bara att se! Den handlar om hur Anya hanterar sorg. 
 
Once every month - En kortfilm med min pojkvän Tomas som var en impulsinspelning. Den handlar om Tomas, han har fått uppgiften att beskydda sin lillasyster som blir attackerad av demoner som bara vill åt flickor varje gång dem har mens. 
 
Infectious blood aka Smittsamt blod - Min, Angelicas och Jacobs serie. Det är den första serien som jag har hållit med och första avsnittet var väldigt roligt att filma. Just nu håller vi på med redigering av första avsnittet och foton.  
 
Vad händer under hösten och vintern 2012? 
 
Jag kommer fortsätta med Infectious blood och många fler kortfilmer. Nästa år hoppas jag på att kunna spela in längre filmer. 
 
 
 

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0