Annonser från BloggPartner

Fright Night 2011

Hej alla läsare!♥
 

''Musiken som var så bra i originalet är inte alls bra i denna.''

 
 
Fright Night: Sistaårseleven Charley Brewster har äntligen allt - han rör sig i den populära kretsen och är tillsammans med den läckraste tjejen i skolan. Faktum är att han är så cool att han t.o.m. ignorerar sin bäste vän, Ed. Trubbel uppstår dock när den spännande främlingen Jerry flyttar in i huset bredvid...
 
 
Den här filmen är lite annorlunda jämfört med originalet. Fright Night 1985 är en av mina favoritfilmer och det är den bästa vampyrfilmen jag har sett. Därför var jag väldigt skeptisk till denna film. Även om jag gillar Christopher Mintz-Plasse så kan ingen spela Evil Ed så bra som Stephen Geoffreys, storyn och allt som hände var bättre i originalet, men jag är glad att de försökta göra saker och ting annorlunda i denna. Musiken som var så bra i originalet är inte alls bra i denna. 
 

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: BlueRoseCase

Trots min generella inställning att remakes är onödiga så är jag lite sugen på denna version. Kanske för att originalet ändå hade sin charm.

Svar: Ja se denna, dem har iaf inte kopierat scen efter scen som så många remakes gör.
Placebohoe

2012-09-27 @ 06:20:41
URL: http://bluerosecase.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0