Annonser från BloggPartner

Wrath of the Titans

Hej alla läsare!

Visuellt var den riktigt snygg och innehöll en del snygga monster.


Wrath of the Titans: Tio år har gått sedan Perseus slogs mot Kraken. Nu lever han som fiskare med sin tio år gamle son. Men i Olympen smider den lömske Hades nya planer på att ta tronen från sin bror Zeus. Hades och krigsguden Ares går ihop för att frita titanerna och skapa panik över den kända världen. Perseus hör åter sitt kall som hjälten och försöker nu slåss för sin sons överlevnad.

Jag hade inte så höga förväntningar om Wrath of the Titans då jag inte gillade Clash of the Titans 2010, men jag var ändå nyfiken på att se denna. Jag tyckte faktiskt att denna var bättre och mer spännande än Clash of the Titans 2010. Jag tycker även att dem flesta spelade ganska bra och Perseus karaktär kändes mer i den här filmen och alla hans känslor kom fram mer. Visuellt var den riktigt snygg och innehöll en del snygga monster. Tyvärr var den inte jättespännande, vilket drog ner betyget en del.




Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0