Annonser från BloggPartner

MMA & FILM

Hej alla läsare!♥

Lite Update om hur det går på film och MMA-fronten.

Hur går det på filmfronten? Jag har en hel del idéer till olika kortfilmer som jag tänker spela in och en utav dem kommer spelas in i Polen och vara på polska med svensk och engelsk text. Jag skriver manus till den just nu och kommer spela in den när jag kommer vara i Polen i maj. Jag ska sedan klippa ihop den ganska snabbt. På måndag ska jag och min filmklass åka iväg till Fårö i en vecka för att skriva och slutföra våra manus. Det kommer bli väldigt roligt. Nu när jag äntligen kan visa Under Sängen offentligt ska jag göra det och hoppas på att kunna tävla med den någonstans.
Hur går det med min MMA-träning? Jag har tränat i snart 15 månader, men det är den här senaste terminen, tredje terminen som jag verkligen har känt en utveckling. Jag har börjat tänka annorlunda och vissa saker som jag har haft problem med förut, har jag inte problem med längre. Nu tar jag tag i nya saker och försöker bli bättre på dem. MMA-träningen har även blivit mer intensiv och avancerad nu och det märks på min grupp, att alla har blivit mer tekniska och det gör att sparringen blir intensivare och bättre. Vi har tränat mycket försvar och submissions från guard på MMA-passen. Jag försöker att jobba på det jag behöver bli bättre på och inte backa undan eller försöka slingra mig ur sådant som jag kan tycka är jobbigt.
Ibland är man ehhh...söt? Rosa byxor har blivit mitt trademark!

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: stein erik backlund

staa paa tren du er en waterson føler jeg ^^

2012-05-05 @ 12:34:53
Postat av: Placebohoe - FILM & MMA-blogg

stein erik backlund: Tack :)

2012-05-06 @ 00:15:56
URL: http://placebohoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0