Annonser från BloggPartner

Biofilmer i år..hittills!

Hej alla läsare!♥

Dessa filmer har jag sett på i år hittills.

Tyvärr har det inte blivit alls många i år, bara 10 stycken hittills. Jag tränar ju nästan varje kväll vilket gör det svårt för mig att hinna gå på bio då filmerna oftast inte börjar förrän 18-19 och jag hinner helt enkelt inte. Ibland visas dem tidigare, vilket är tur för mig. Jag brukar varje år sikta in mig på att se 100 filmer på bio, men brukar oftast lyckas med 40-60 stycken. Ska försöka ta igen mitt biotittande i sommar då jag kommer ha mer tid.
Margin Call
Sherlock Holmes
Girl with the Dragon Tattoo
My Week with Marilyn
The Descendants
Haywire
This Means War
The Hunger Games
Carnage
Wrath of the Titans

Vilka filmer har ni sett på bio i år?

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Emilia

I år har jag sett War Horse och Lejonkungen 3D på bio.

2012-04-05 @ 00:25:09
URL: http://trustingeternity.blogg.se/
Postat av: Sami

Fick du min adress? :)

2012-04-05 @ 11:05:55
URL: http://www.ihyttan.wordpress.com
Postat av: Siri

Jag har sett Wrath of the Titans, American Pie och Girl with the dragon tatoo. :)

2012-04-05 @ 12:02:18
Postat av: Anonym

Jag har bara sett hunger games,

2012-04-05 @ 12:06:35
Postat av: Candy

Jag tror att det var i år som vi såg Paranormal Activity 3 på bio va? Isf är det den, annars ingen. Buhu! Men Jacob vann en till biobiljett på sitt jobb så vi ska gå på bio snart. :)

2012-04-06 @ 03:54:40
URL: http://sugarhearted.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0