Annonser från BloggPartner

Vad händer resten utav veckan?

Hej alla läsare!

Jag har känt mig riktigt trött och seg hela veckan. Har velat göra så mycket, men fått väldigt lite gjort.


Jag hoppas att jag inte kommer vara lika trött och att mitt humör blir bättre. Imorgon ska jag träffa Tomas och var där tills på lördag då jag åker till Alingsås för att gå på en filmmässa och efter mässan ska jag till Angelica för lite höstmys. Jag har inga speciella skoluppgifter förutom att skriva vidare på mitt långfilmsmanus och MMA-träningarna går bra. Imorgon ska jag även åka till kyrkogården där min pappa ligger och fota lite. Jag har även fotat klassen idag, men fler bilder ska det bli på måndag. Jag har känt mig lite som på den här bilden idag, lite rädd och instängd.

Läs även andra bloggares åsikter om

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så vacker och det gör ont att läsa att du inte mår bra idag. Hoppas du kommer må bättre.

2011-09-21 @ 21:30:15
Postat av: Anonym

Jag ska också på den filmmässan. Jag vet inte om jag kommer våga säga hej till dig ifall jag ser dig :O

2011-09-21 @ 22:46:39
Postat av: Nathalie @ Bloody Disgusting

Kul med filmmässa!! =)

2011-09-21 @ 23:25:31
URL: http://bloodydisgusting.blogg.se/
Postat av: Candy

Nåt särskilt som gjort att du inte mått bra? Om du behöver prata av dig via msn eller face to face så finns jag här!



Fin bild btw. :)

2011-09-22 @ 00:32:07
URL: http://www.eye-candy.se
Postat av: Sumi

Pretty awesome you found to my blog. Dom't know if you understand the comments under teh post, but evry body loves your picture! How did you find to my blog?

2011-09-22 @ 13:33:27
URL: http://chaosmacherin.de/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0