Annonser från BloggPartner

I love it

Hej alla läsare!

MMA och film, INTE MMA VS Film



Mitt hjärta brinner verkligen för två saker, film och MMA och just nu är båda på förstaplatsen. Jag mår bra när jag är i skolan och sitter hemma och skriver manus, men jag mår också bra när jag är på klubben och tränar. Jag vill jobba inom film, men jag vill också bli en grym MMA-fighter. Jag är väldigt lycklig över att jag har chansen att hålla på med båda, jag slipper utesluta en utav dem. Jag känner mig även mer sugen på att tävla, jag har en bit kvar innan jag kan tävla i en Shootfighting match, men jag hoppas att jag inte kommer få vänta alltför länge och att jag tillochmed kan få en match nästa år kanske? Jag känner mig mer bekväm med slag, sparkar och knän nu och min utvecklingskurva går bara uppåt.



Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , , , , , , , ,

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0