Annonser från BloggPartner

Skrivövning 3

Hej alla läsare!♥

''Dödsfall inom familjen, ätstörningar, depression, panikångest, jag har gått igenom de mesta''


Det här inte är inte skrivövning 3 för jag har precis skrivit klart den för några sekunder sedan i skolan, men jag har ännu inte hunnit lägga upp någonting från mina andra skrivövningar, så därför är det här den tredje jag lägger upp. Den har fått namnet : MMA - Den ultimata fighten. Den är långt ifrån färdigt, men vi fick ungefär en timma på oss och det här är första utkastet.

Titeln skulle ha varit min. Jag vet att många anser att jag inte är tillräckligt bra ännu för att möta dem bästa. Min coach sa att han visste att jag skulle förlora redan innan matchen började. Jag vet att jag är bra och att det bara var ren otur att jag förlorade i första ronden genom ett strypgrepp som jag hamnade i utav ren dumhet. Korridoren som jag går igenom nu är mörk och kall. Den blir bara obehagligare och kallare ju längre in jag går. Min högra kind är svullen och jag har ett ganska stort jack i pannan från ett knä igår. Två utav mina revben är brutna och näsan är knäckt. Mitt fotarbete är inte så bra som det skulle ha varit, men jag passar ändå in i toppskiktet i min viktklass. All min träning genom åren ledde mig fram till matchen igår och jag sumpade chansen till att ha uppnått något i mitt liv för första gången.

Dödsfall inom familjen, ätstörningar, depression, panikångest, jag har gått igenom de mesta och just den här matchen skulle ha förändrat mitt liv ifall jag vann. Jag stannar vid en dörr. Vinnaren från igår ringde upp mig och frågade ifall jag ville ha revansch, vilket jag såklart tackade ja till. En match utan domare, utan regler och en match då jag kommer ut med bältet. Jag bryr mig om att det här är illegalt eller att jag nog kommer få ännu fler skador idag.

Med en stadig hand öppnar jag dörren och redan när jag kommer in står hon där helt naken. Jag stänger dörren efter mig och vi tittar på varandra. Betonggolvet är hårt och smutsigt. Normalt brukar vi slåss i en oktagon med mattor på för att dämpa nedtagningarna. Hon har inga skador alls och jag ser att hon håller i bältet med sin högra hand. Jag ser att hon släpper bältet och låter det falla ner på golvet och hon bugar vilket är signalen till att matchen börjar om några sekunder. Jag bugar också, vilket man oftast gör oavsett om man hatar eller älskar sin motståndare. Vi tittar på varandra och nu börjar det.
Jag går fram till henne för att börja med en jabb och sedan ett högerslag, men hon backar bak till ett bord. Jag ser att det ligger några verktyg på bordet och hon tar upp en kniv. Knivar ingick inte i avtalet och därför vänder mig om för att springa till dörren, men jag hinner inte långt då jag känner att kniven huggs in min rygg och jag faller ner på knä. Jag försöker att skrika, men får inte fram ett ljud och jag känner att hon pressar sin nakna kropp mot min rygg. Hennes mjuka bröst känns kalla mot min rygg, men hennes beröring känns trygg.

Jag sitter fortfarande på knä och kan inte röra mig, det känns som att hon har paralyserat mig med sin beröring. Hennes kropp rycks bort ifrån min och jag hör att hon går bort från mig. Jag vänder på huvudet för att se vad hon gör. Någonting lyfts upp från bordet där alla verktyg ligger och jag vänder tillbaka huvudet igen. Att inte veta vad som kommer att hända känns tryggare, men min nyfikenhet vill gärna veta vad det är hon har hämtat.
Jag vänder på huvudet igen och ser att hon har tagit på sig en clown-mask som döljer hela hennes fina ansikte. Hennes porslinshy syns inte längre och jag ser även att någonting sticker ut från hennes rygg, men jag kan inte urskilja vad det är för något. Någonting hårt sticks in i såret på min rygg och dras ut för att sedan skjutas in i igen. Hennes händer håller i mig medan jag känner hur hon jobbar snabbare och snabbare med att penetrera mitt sår. Jag känner mig som en trasdocka som inte har någon kraft kvar i mig för att orka streta emot.

Plötsligt känner jag hur någonting varmt rinner ut i min kropp och hon drar ut det som hon stack in i mig. Jag faller ner på golvet och har nu kraft att vända mig och ser att hon har svarta vingar på ryggen. Hela hennes kropp har ruttnat och allting är skrynkligt. Naglarna är vassa och har växt några centimeter och det jag upptäcker när jag tittar på hennes underliv är att hon är en man. Min mage börjar göra riktigt ont och det känns som att alla organ har kramp samtidigt. Jag ser hur min mage börjar att växa och någonting inuti försöker att sparka och ta sig ut.

Jag håller mina händer på magen för att försöka kontrollera det okända som nu lever i mig, men det hjälper inte. Någonting vasst öppnar upp ett litet sår i min mage och skriken forsar ur mig. Några små, men vassa fingernaglar tar sig upp ur såret och gör det större. Jag ser att något demonliknande monster är på väg ut ur min mage, men jag känner fortfarande många sparkar och rörelser i mig. Efter att demonbarnet har tagit sig ut, poppar ett till huvud upp och tar sig ut. Denna procedur upprepar sig femton eller tjugo gånger till och alla har med sig ett utav mina organ på väg ut för att ha någonting att äta.

Alla små demonerna ställer sig bakom sin pappa och deras små ögonen är riktade mot mig. Hur ska man kunna vinna en match mot en demon är det sista jag tänker innan allting blir svart.

Titeln skulle ha varit min. Jag vet att många anser att jag inte är tillräckligt bra ännu för att möta dem bästa. Min coach sa att han visste att jag skulle förlora redan innan matchen började. Jag vet att jag är bra och att det bara var ren otur att jag förlorade i första ronden genom ett strypgrepp som jag hamnade i utav ren dumhet. Korridoren som jag går igenom nu är mörk och kall. Den blir bara obehagligare och kallare ju längre in jag går. Min högra kind är svullen och jag har ett ganska stort jack i pannan från ett knä igår. Två utav mina revben är brutna och näsan är knäckt. Mitt fotarbete är inte så bra som det skulle ha varit, men jag passar ändå in i toppskiktet i min viktklass. All min träning genom åren ledde mig fram till matchen igår och jag sumpade chansen till att ha uppnått något i mitt liv för första gången.

Dödsfall inom familjen, ätstörningar, depression, panikångest, jag har gått igenom de mesta och just den här matchen skulle ha förändrat mitt liv ifall jag vann. Jag stannar vid en dörr. Vinnaren från igår ringde upp mig och frågade ifall jag ville ha revansch, vilket jag såklart tackade ja till. En match utan domare, utan regler och en match då jag kommer ut med bältet. Jag bryr mig om att det här är illegalt eller att jag nog kommer få ännu fler skador idag.
Med en stadig hand öppnar jag dörren och redan när jag kommer in står hon där helt naken. Jag stänger dörren efter mig och vi tittar på varandra. Betonggolvet är hårt och smutsigt. Normalt brukar vi slåss i en oktagon med mattor på för att dämpa nedtagningarna. Hon har inga skador alls och jag ser att hon håller i bältet med sin högra hand. Jag ser att hon släpper bältet och låter det falla ner på golvet och hon bugar vilket är signalen till att matchen börjar om några sekunder. Jag bugar också, vilket man oftast gör oavsett om man hatar eller älskar sin motståndare. Vi tittar på varandra och nu börjar det.

Jag går fram till henne för att börja med en jabb och sedan ett högerslag, men hon backar bak till ett bord. Jag ser att det ligger några verktyg på bordet och hon tar upp en kniv. Knivar ingick inte i avtalet och därför vänder mig om för att springa till dörren, men jag hinner inte långt då jag känner att kniven huggs in min rygg och jag faller ner på knä. Jag försöker att skrika, men får inte fram ett ljud och jag känner att hon pressar sin nakna kropp mot min rygg. Hennes mjuka bröst känns kalla mot min rygg, men hennes beröring känns trygg.

Jag sitter fortfarande på knä och kan inte röra mig, det känns som att hon har paralyserat mig med sin beröring. Hennes kropp rycks bort ifrån min och jag hör att hon går bort från mig. Jag vänder på huvudet för att se vad hon gör. Någonting lyfts upp från bordet där alla verktyg ligger och jag vänder tillbaka huvudet igen. Att inte veta vad som kommer att hända känns tryggare, men min nyfikenhet vill gärna veta vad det är hon har hämtat.
Jag vänder på huvudet igen och ser att hon har tagit på sig en clown-mask som döljer hela hennes fina ansikte. Hennes porslinshy syns inte längre och jag ser även att någonting sticker ut från hennes rygg, men jag kan inte urskilja vad det är för något. Någonting hårt sticks in i såret på min rygg och dras ut för att sedan skjutas in i igen. Hennes händer håller i mig medan jag känner hur hon jobbar snabbare och snabbare med att penetrera mitt sår. Jag känner mig som en trasdocka som inte har någon kraft kvar i mig för att orka streta emot
Plötsligt känner jag hur någonting varmt rinner ut i min kropp och hon drar ut det som hon stack in i mig. Jag faller ner på golvet och har nu kraft att vända mig och ser att hon har svarta vingar på ryggen. Hela hennes kropp har ruttnat och allting är skrynkligt. Naglarna är vassa och har växt några centimeter och det jag upptäcker när jag tittar på hennes underliv är att hon är en man. Min mage börjar göra riktigt ont och det känns som att alla organ har kramp samtidigt. Jag ser hur min mage börjar att växa och någonting inuti försöker att sparka och ta sig ut
Jag håller mina händer på magen för att försöka kontrollera det okända som nu lever i mig, men det hjälper inte. Någonting vasst öppnar upp ett litet sår i min mage och skriken forsar ur mig. Några små, men vassa fingernaglar tar sig upp ur såret och gör det större. Jag ser att något demonliknande monster är på väg ut ur min mage, men jag känner fortfarande många sparkar och rörelser i mig. Efter att demonbarnet har tagit sig ut, poppar ett till huvud upp och tar sig ut. Denna procedur upprepar sig femton eller tjugo gånger till och alla har med sig ett utav mina organ på väg ut för att ha någonting att ä
Alla små demonerna ställer sig bakom sin pappa och deras små ögonen är riktade mot mig. Hur ska man kunna vinna en match mot en demon är det sista jag tänker innan allting blir svart.
Läs även andra bloggares åsikter om

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Riktigt bra! =)

2011-09-26 @ 10:53:49
URL: http://bloodydisgusting.blogg.se/
Postat av: Lucas Gustavsson

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :)

2011-09-26 @ 11:28:14
URL: http://modegrabben.webblogg.se/
Postat av: Candy

Vill se denna som film! :D

2011-09-26 @ 14:59:15
URL: http://www.eye-candy.se
Postat av: Nathalie

Fick hem den som recensionsex =)

2011-09-26 @ 22:41:18
URL: http://bloodydisgusting.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du skriver skitbra, en riktigt bra historia, detaljerna är precisa och den chockar och överraskar. Att du gjorde det här på bara en timma imponerar. Fortsätt med ditt skrivande!

2011-09-27 @ 12:59:00
Postat av: Anonym

Wow, skitbra saknar ord för hur bra den här berättelsen är. :)

2011-10-02 @ 19:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0