Annonser från BloggPartner

Polen 2011: Dag 8 - Onsdag

Hej alla läsare!

''När vi kom fram till Warszawa åkte vi direkt till make-up affären där dem har latex, blod, smink och många grejer till skräckfilmer.''



Jag och mamma klev upp 7.30 och satte oss på tåget 8.57 till Warszawa. Tågresan varade i över 3 timmar så jag tog med mig en manga Highschool of the dead för att ha någonting att läsa. Jag var ganska trött och beslutade mig för att lägga mig ner i mammas knä och sova istället. När vi kom fram till Warszawa åkte vi direkt till make-up affären där dem har latex, blod, smink och många grejer till skräckfilmer. Jag hittade en väldigt cool rekvisita som en utav dem som jobbade i affären hade byggt själv. När vi hade handlat färdigt åkte vi till centrumet i Warszawa för att shoppa och äta. Vi fikade på ett mysigt ställe där jag åt cheesecake och mamma drack kaffe.

Jag hade såklart också plats för glass. Jag och mamma letade efter en klänning till mig och vi lyckades faktiskt hitta en som jag blev nöjd med. Jag letade även efter filmer och hittade Dead or alive 2 & 3 som jag köpte för att göra samlingen komplett. Efter att vi hade handlat färdigt åt vi middag som blev spaghetti och köttfärssås för mig och pizza för mig. Tyvärr hade vi inte så mycket tid på oss då vi var tvugna att åka tillbaka för att inte komma hem alltför sent till Katowice och vi tog ett tåg hem runt 18.00 som gjorde att vi var tillbaka i Katowice runt 21.00.


300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: BlueRoseCase

Underbara Warszawa! Snygg bild också!

2011-09-22 @ 17:59:22
URL: http://bluerosecase.blogg.se/
Postat av: Sumi

I wrote you an email :)

2011-09-22 @ 20:24:11
URL: http://chaosmacherin.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0