Annonser från BloggPartner

Polen 2011: Dag 7 - Tisdag

Hej alla läsare!

''Det vi pratade mest om var min MMA-träning''



Nu fortsätter jag med att berätta om min resa till Polen i somras. Efter att jag vaknade följde jag med mamma till centrum i Katowice. Där beställde vi biljettern inför vår resa till Warszawa nästa dag. Vi gick även in på internet café och åt glass. Jag hittade också en butik som sålde målarfärg och pennor. Jag gick in dit och kom ut med akvarellfärg och flera tjocka svarta tuschpennor. Efter middagen gick jag ut till centrum igen för att möta mina kusiner och deras två kompisar. Jag tog på mig en ny tröja som mamma hade köpt dagen innan.

Jag kom till centrum och väntade lite på kusinerna och då fotade mamma mig litegrann. Efter en stund kom dem med sina två kompisar som hette Adrian och Marcin. Mamma åkte iväg för att träffa sina vänner och jag och mina kusiner gick till en uteservering där dem drack öl, medan jag drack juice. Efter att vi hade suttit på uteserveringen en stund gick vi till en glassbar där vi alla åt glass och började prata ännu mer. Det vi pratade mest om var min MMA-träning för Adrian och Marcin är ganska intresserade utav att titta på MMA. Vi var där till ungefär 22 och efter det åkte jag hem i en taxi för att hinna sova till resan som jag och mamma skulle göra nästa dag.

Filmer jag hann se: Control & Three Kingdoms

Läs även andra bloggares åsikter om

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Candy

Fining! :*

2011-09-17 @ 13:47:39
URL: http://www.eye-candy.se
Postat av: Jane l COCONUT

TACK!

Äntligen kan jag se den där filmen som jag längtat såååååå efter!!!

2011-09-17 @ 15:39:39
URL: http://coconutwonder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0