Annonser från BloggPartner

Läsarfrågor

Hej alla läsare!

Dags att svara på några läsarfrågor



Vilken övernaturlig film gillar du mest?

Svar: Insidious. Jag älskar den filmen och har beställt den på blu-ray. Jag har sett den två gånger och den blir bara bättre och bättre för varje gång jag ser den.

Ska du på någon filmmässa snart?

Svar: Jag har tänkt att åka till en filmmässa i Alingsås den 24/9. Jag läste om den och den lät verkligen intressant.

Kommer du att lägga upp alla dina texter som du kommer skriva i skolan? (du skriver såå bra, därför jag undrar!:))

Svar: Ja det kommer jag göra för jag vill att ni ska kunna se mig utvecklas och sugas in i min värld.

Läs även andra bloggares åsikter om

300 x 250  uggs FB
Annonser från BloggPartner


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag skulle avråda dig från att lägga upp de texterna, någon kan sno dom och få användning av dom.

2011-09-04 @ 16:46:54
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: Lina

aha, ja men då så. Då kan du ju bli rik på kuppen =)

2011-09-04 @ 16:52:07
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0